Dark Mode On / Off

Aan de deur wordt niet gekocht

Geen colportatie aan de deur? Plak een sticker bel-niet- aan.

Sinds 2009 kennen we Bel-me-niet Register waar inmiddels al 7,5 miljoen consumenten zich hebben laten registreren. Het Bel-me-niet-Register moet consumenten beschermen tegen ongevraagde colportatie via de telefoon.

Om te voorkomen dat de colportatie zich verplaatst naar de deur van de consument heeft het consumentenprogramma Kassa in 2010 een sticker ontworpen met de tekst  “Bel-niet-aan”. Verkopers van abonnementen en producten komen steeds vaker aan de deur om consumenten te verleiden tot een aankoop cq abonnement.

Consumenten die ook aan hun deur niet willen dat ze worden lastig gevallen door colporteurs / verkopers kunnen deze sticker op of naast hun voordeur plakken. De sticker is aan te vragen via de website of schrijf op een envelop je eigen naam en adres en plak hier een postzegel op. Deze envelop stop je in een andere envelop gericht aan:

VARA Kassa
‘stickeraktie’
Postbus 3000
1200 CZ  Hilversum

Redactie

Redactie

Onze toegewijde redactie bestaat heeft een passie voor het delen van kennis, ervaringen en inzichten die specifiek gericht zijn op deze levensfase. Met diepgaand begrip van de behoeften, interesses en uitdagingen van de vijftigplusgemeenschap, werkt onze redactie nauw samen om artikelen, tips en nieuws te presenteren die inspireren, informeren en verbinden. Van gezondheid en welzijn tot lifestyle en financiën, we streven ernaar om een waardevolle bron te zijn voor iedereen die de volgende hoofdstukken van het leven omarmt.